Apresentação
DOI:
https://doi.org/10.31639/rbpfp.v12i24.358
Abstract views: 661
/ PDF downloads: 0
Downloads
Download data is not yet available.
PlumX Metrics
References
DINIZ, Margareth. A formação e a condição docente num contexto de complexidade e diversidade. In. Revista Brasileira de Pesquisa sobre a Formação de Professores. Belo Horizonte, v. 03, n. 04, p. 13-22, jan./jul. 2011
REVISTA BRASILEIRA DE PESQUISA SOBRE FORMAÇÃODE PROFESSORES. volume 3., n.4. Belo Horizonte, 2011.
CATANI. D.B.; BUENO, B.O.; SOUSA, C.P.; SOUZA, MCCC. Docência, Memória e Gênero. Estudos sobre a formação. São Paulo. Ed. Escrituras, 1997.
REVISTA BRASILEIRA DE PESQUISA SOBRE FORMAÇÃODE PROFESSORES. volume 3., n.4. Belo Horizonte, 2011.
CATANI. D.B.; BUENO, B.O.; SOUSA, C.P.; SOUZA, MCCC. Docência, Memória e Gênero. Estudos sobre a formação. São Paulo. Ed. Escrituras, 1997.
Additional Files
Published
2020-07-28
How to Cite
JARDILINO, J. R. L. Apresentação. Formação Docente – Revista Brasileira de Pesquisa sobre Formação de Professores, [S. l.], v. 12, n. 24, p. 9–12, 2020. DOI: 10.31639/rbpfp.v12i24.358. Disponível em: https://mail.revformacaodocente.com.br/index.php/rbpfp/article/view/358. Acesso em: 6 jun. 2025.
Issue
Section
Presentation
License
Copyright belongs exclusively to the authors. The license rights used by the journal are the Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0) license: sharing (copying and distribution of material in any medium or format) and adaptation (remixing), transformation and creation of material from the content are allowed.